21 lut 2011

Grabarz rządzi


Już patrząc na okładkę najnowszego Grabarza Polskiego można się domyślić, że jego zawartość da nam mnóstwo powodów do zadowolenia. Nasz KOSZMAR NA MIARĘ zajął pierwsze miejsce w kategorii „polska powieść roku 2010” według redaktorów Grabarza Polskiego i drugie miejsce w tej samej kategorii według czytelników pisma. Bardzo dziękujemy Wam za życzliwość i uznanie! W takich okolicznościach przyrody trudno nie starać się jeszcze bardziej. Nowa Graba to także obszerny wywiad, jaki przeprowadziła z nami Ola Zielińska, jej recenzja EFEMERYDY, felieton Roba, dwie recenzje popełnione przez Kazka i mnóstwo innych, ciekawych materiałów… Ucztę czas zacząć!

2 komentarze:

  1. Jestem właśnie świeżo po lekturze "Efemerydy". Powiem szczerze, że takich zwrotów akcji nie spodziewałam się nawet w najśmielszych snach. Miałam dużo hipotez co do zakończenia tej jakże zakręconej opowieści, jednak żadna nie okazała się słuszna. Koniec zaskoczył mnie i wprawił w stan osłupienia. Brawo Panowie, tego właśnie oczekiwałam ;) Opisy dziwacznych przypadłości jakie spotkały bohaterów rozbudziły moją wyobraźnię i sprawiły, że po przeczytaniu ostatniego wersu poczułam niedosyt, który będzie mnie męczył do czasu, aż na półki nie trafi kolejna powieść sygnowana waszymi nazwiskami.
    "Efemeryda" udała się w 100%. Gratuluję i dziękuję za wiele przepełnionych makabrą godzin ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Paulino, ogromne dzięki za tak wspaniałą opinię. To dla nas doskonała wieść, że książka przypadła Ci do gustu i że wywołała tyle emocji. O to chodziło, ni mniej ni więcej, idziemy więc na piwo! :-)
    All the bezzzt,

    OdpowiedzUsuń